Träningsprogram införskaffat

En blöt cykel

En blöt cykel

Igår köpte jag träningsprogram för att köra Ironman-distans. Jag valde att anlita Mit DNA i Danmark och ett program där jag lätt kan anpassa träningen efter jobb och andra aktiviteter så väl mina egna som familjens.

Idag körde jag ett första pass på motionscykel. Regnet hängde i luften därför föll valet på inomhuscykling. En timme i ansträngsningszon två av fem direkt följt av en dryg halvtimmes löpning i samma zon.

Till cyklingen passade jag på att se första avsnittet av Narcos säsong 2.

Kommentera

