Ironman Kalmar 2017

Anmälningsbekräftelse till Ironman Kalmar

Anmälningsbekräftelse till Ironman Kalmar

År 2017 fyller jag 51. Jag träder in på Area 51. Med detta årets erfarenheter i bagaget och efter mycket inspiration under de senaste veckorna fattade jag beslutet att anmäla mig till Ironman i Kalmar 2017. En av de jag jobbade åt på Malmö Triathlon gav mig den där sista lilla knuffen eftersom hon själv fyller 50 nästa år och ville ge sig en startplats i födelsedagspresent. Det kanske jag skulle köra också, sa jag. Klart att du ska, sa hon, häng med oss!

Ja och nu är det gjort. Jag känner mig riktigt glad, inspirerad och full av längtan att få förbereda mig ordentligt för att sen kunna njuta så gott det går av loppet. Jag längtar redan till det helt obeskrivliga upploppet och målgången. Titta på filmerna nedan, visst är det grymt! Helt sanslöst! Vilken grej! Där ska jag vara om ett knappt år.

 

Kommentera

