Längs minnenas allé

Vet inte riktigt vad det var i morgonkoppen med Zoégas Skånerost men jag fick en svår lust att skriva berättelser. Så nu sitter jag här och fingrar på tangentbordet med huvudet fullt av minnen som bubblar upp och som kan vara lite kul att skriva ner. Det kommer kanske en dag då jag knappt minns vad som hände igår och då kan det vara kul att ha spridda minnesbilder från promenaden som kallas livet att gå tillbaka till och läsa. Berättelserna kommer jag att kategorisera som Längs minnenas allé så om du tycker om en kan du söka efter denna kategori för att läsa fler.

Nu ska jag brygga en mugg kaffe till och sen skriva om Tarzan och jag.

Kommentera

