Ett tecken på ren dumhet?

challengedenmark

 

På självaste nationaldagen släpptes startplatserna till Challenge Denmark 2015. Jag var i Trelleborg och fotograferade tävlingen Trelleborg Triathlon när arrangören gjorde det möjligt att anmäla sig. Med tanke på hur snabbt startplatserna till lopp i alla möjliga olika sporter försvinner nu för tiden var jag lite nervös för att missa tillfället. Min oro visade sig dock vara överdriven. Där fanns platser kvar när jag besökte loppets webbplats senare på kvällen och knappade in min anmälan samt betalade kalaset.

Om ett år står jag så på startlinjen och har en upplevelse bestående av 3,86 km simning, 180,2 km cykling och 42 195 m löpning framför mig. Det kommer att bli fantastiskt!

Mina foto från Trelleborg Triathlon kan du titta på här.

Kommentera

