Filmtajm?

Smartson erbjuder möjlighet att testa filmkameran Panasonic HX-A100. Verkar oerhört smidig och spännande. Vore fantastiskt att filma vackra träningsrundor och lopp med löpskor eller på MTB lik väl som vardagshändelser med hunden i huvudrollen. När han är i farten kan precis vad som helst hända. Ett annat kul användningsområde är att spela in när jag tecknar så kallad Live Recording. Möjligheterna med en sån här filmkamera begränsas enbart av fantasin och den är som bekant gränslös hos mig.

Självklart har jag anmält mitt intresse att få testa kameran. Nu hoppas jag på att ha tur och bli en av de utvalda.

Kommentera

