Drawing Challenge 17/30 • Favourite plant

20121127-155257.jpg
Dagens tema är ”Favourite plant.” Det första jag tänkte på var plant som i livsmedelsanläggning. En släng av min yrkesskada. Funderade på om jag verkligen har någon favoritväxt. Som fotograf har jag hittills aldrig sett en växt som saknar någon form av skönhet. Till slut valde jag att försöka teckna vallmo. Ett blommande vallmofält är vackert. Minst lika vackert som ett blommande rapsfält.

Kolla vad övriga deltagare skapar:

Kommentera

