MTB-runda med fotolek

Min plan för dagen var att cykla med MTC i Genarp idag på morgonen. När klockan började att närma sig tidpunkt för avfärd drog ett åskoväder in från havet. Det rörde sig i sydostlig riktning, d.v.s mot Romeleåsen och Genarp. Jag tog kontakt med dagens organisatör och frågade hur han skulle göra. Visade sig att han låg däckad i feber. Valet blev då enkelt, jag struntade i MTC-cyklingen och tog ett pass hemma senare under dagen. Körde relativt lugnt med några få tempokörningar inbakade. Stannade och tog några lekfulla foto längs vägen…


Vass…


Hoppas att jag inte får möte mitt i kurvan…


On the beach…


My bike…

One thought on “MTB-runda med fotolek

  1. Ping: Ett gott slut « Jens Rydén

Kommentera

