Snabb undersökning #veckansteckning

Jag funderar på att erbjuda en bok innehållande samtliga Veckans teckning samt ytterligare teckningar som inte tidigare publicerats för de veckor från vecka 1 i år fram till dess att jag startade inslaget på bloggen. Med andra ord 6-7 bonusteckningar. Boken kommer att vara i kvadratiskt format 21×21 cm och bestå av 34 sidor. Priset lär landa på cirka 350-400 SEK plus porto. Jag låter undersökningen vara öppen och påminner om den då och då. Lär oavsett inte bli aktuellt för tryck förrän i januari 2011.

Vill här bara göra en snabb undersökning om det finns något intresse alls.

2 thoughts on “Snabb undersökning #veckansteckning

  1. Din teckningar är så grymma, så jag skulle lätt köpa en, oavsett pris. (Nåja)

    Hoppas intresset finns bland övriga och att det kan bli verklighet!

    • Tack Tomas. Det kommer att bli av. Jag ska trycka dem som fotoböcker och då spelar upplagan ingen roll för priset. Jag lär ju aldrig komma upp i en så stor upplaga att det lönar sig med tryckeri eller förlag.

      Du har ett exemplar reserverat. 🙂

Kommentera

