Fototävlingen avgjord

Då har jag agerat domare i en fototävling för första gången. Det var en spännande utmaning och ställde krav på mig att verkligen tänka till och beskriva mina känslor för respektive bild. Du hittar mina kommentarer på varje finalbidrag  på länken nedan.

http://kandy.se/2010/july/vinnaren-ar-utsedd.html

Vinnaren och min motivering hittar du på följande länk: http://kandy.se/2010/july/och-vinnaren-blev.html

Kommentera gärna mina tankar om respektive bild och valet av vinnarbild. Skriv här i min blogg.

One thought on “Fototävlingen avgjord

  1. Ping: Tweets that mention Fototävlingen avgjord « Jens Rydén -- Topsy.com

Kommentera

