SM-veckan i Malmö 2010 • Bilder från den 17:e

Idag har jag hållt mig på Malmö Stadionområde och fotograferat dragkamp och cykling, kortbana. Dragkamp var häftigt. Som ackrediterad kom jag väldigt nära lagen och det gick nästan att ta på kraften som alstrades av de båda lagen tillsammans. En mäktig känsla av rå urkraft.

SM i cykling, kortbana hann jag också med. Tyvärr bara herrarnas tävling. Missade damernas målgång med några minuter tyvärr. Nå väl, jag kunde inte vara på två platser samtidigt i vilket fall.

Dragkamp

Cykling, kortbana

Samtliga mina bilder från SM-veckan i Malmö 2010.

Kommentera

