Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 09 05 2010

Det spirar och gror

Förr söndagen introducerades #fotosondag på Twitter. Tänkte vara med och bidra denna söndag så här är mina bilder på temat #hemma.

Plommonträdet har börjat att blomma. Bladen börjar även de att titta fram späda och skirande gröna.

Jag älskar den här tiden på året och borde flänga runt som en tok med kameran för att föreviga vackra blommor på diverse träd.

I uterummet gror en del av det som ska ätas under sommaren.

Sättpotatisen spelar upp en scen ur filmen Aliens…

Hej lilla vän och välkommen till världen.

Read Full Post »

Canon EOS 5D Mark II • Canon EF 100/2,8L IS USM Macro
1/100 s • f/2,8 • ISO 400

Idag ska jag premiärspringa i mina nya löparskor. De är så fina så jag förevigade dem i sin oskuldsfulla renhet. Jag provade ut dem på Löplabbet som jag alltid har gjort med löparskor. Valet stod mellan Asics Gel Nimbus 11, New Balance 1064 samt Mizuno Wave Ultima 2. Efter provlöpning på löpbandet var det inget snack om saken. Dämpningen i Asics Gel Nimbus 11 var överlägset skön jämfört med de båda andra skorna. Lite bloggande nu och så en premiärmil eller mer om en timme. Underbart! Skorna ska springas in lagom till Broloppet den 12 juni. Kommer ni och hejar?

(more…)

Read Full Post »

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 792 andra följare