Höststorm

Jag hade planerat att ge mig ute och fotografera rörelser i naturen av årets första höststorm. Vädret sätter dock totalstopp för att ge sig ut och fotografera. Mina idéer på läxan till nästa lektion på kursen går inte att genomföra. Nu får jag hoppas på att det inte regnar imorgon efter jobb.

Måste dock komma på något motiv som jag kan ta inomhus här hemma på temat rörelse. Jag gillar inte när jag har en bild klar för mig och tvingas att skippa den på grund av omständigheter som jag inte rår över. Vad ska jag hitta på? Hmmm…. Tänk, tänk, tänk…
Professor Baltazar, hilfe bitte!
Kommentera

