Who is Who?

I slutet av 80-talet gick en halvtaskig serie på tv som hette ”Odjuret och skönheten”. Jag vet inte om du minns den. Jag minns att jag följde den slaviskt och tyckte att den var jättebra.

D
När jag nu får se bilder på Charlotte Pirelli från Eurovision Song Contest kan jag inte sluta att fundera på om man försöker smyglansera en nypremiär av den gamla tv-serien. Hur ska man annars förklara det här…
Charlotte Pirelli?DDDddddDDOdjuret?
D
Är det bara min fantasi och dåliga ögon som spelar mig ett spratt eller finns där en slående likhet?
D
😉
3 thoughts on “Who is Who?

Kommentera

