Fantastiskt roligt spel

Jag och Oscar har fastnat helt i ett läckert race-spel. Spelet heter Trackmania och finns i två olika varianter – en nedbantad som är gratis att ladda hem från deras hemsida och en fullversion som kostar drygt 280 SEK. Vi nöjde oss med att testa gratisversionen och blev väldigt positivt överraskade. Ett briljant spel. Löjligt enkelt men ack så utmanande och beroendeframkallande. Måste köra fortare, måste ta den där kurvan bättre. Hornen växer snabbt ut och du märker inte att timmarna försvinner.

http://www.trackmania.com/

Man kan välja att köra race mot andra eller att försöka besegra spelets egna prestationer. När man har erövrat brons, silver och guld öppnar sig fler banor och så försvinner snabbt ytterligare några timmar.

Har du mycket att göra så undvik länken. Vi kanske skulle ha ett kontorsmästerskap…

4 thoughts on “Fantastiskt roligt spel

  1. Nej, nej absolut inte. Man bör nog sitta på sin drängkammare om man inte har en väldigt överseende chef eller överseende eller inbitna racers omkring sig på arbetsplatsen.

  2. Din lyckans ost. Jag får knappt installera ett program på min dator utan tillstånd från Gud fader och alla andra som står över mig…Jag kan inte rejsa på arbetstid. :-(Om jag eller Oscar är online i spelet kallar vi oss för ”luffe03”. Man kan göra en egen tävling med inbjudna medlemmar så det är den vägen vi får gå.Har ingen aning om man kan söka efter registrerade spelare och få träff även om den man söker efter inte är inloggad. Testa.Meddela vad ni kallar er så att jag kan söka upp er.

Kommentera

