Nytt körkort


Fick mitt nya körkort igår och måste säga att den nya(?) varianten är riktigt ful och dassig. Körkortet är blekrosa och de har en usel tryckteknik till fotot – jag som la ner en timmes bildbehandling på fotot just för att det skulle bli bra. Ibland hjälper det uppenbarligen inte att ha en med verktyg kalibrerad bildskärm. När tryckmockafjongen suger så blir det inte bättre.
Det nya körkortet är även försett med ett hål rakt genom så nu kan man ha det i ett halsband. Snacka om bling bling…
2 thoughts on “Nytt körkort

  1. Ja självklart gjorde jag en specialbeställning. Jag beställde ett blekrosa körkort med nästintill utfrätt foto samt ett läckert rektangulärt hål stansat genom. ;-)Nej, jag bara betalade, fixade ett foto, signerade blanketten och skickade in den.Vi testade Lilly´s Thai, vagnen utanför Lillemans, idag på lunchen. Rekommenderas ifall du inte redan har varit där. Du kanske ser den från ditt gömställe i Lun2?

Kommentera

