Hur har jag klarat mig utan i 15 år?


Igår köpte jag mig en ritbräda. Det blev till slut en Intous A5 istället för den A4 jag trodde mig behöva. Nu har jag precis gjort en mask i Photoshop. Jisses vad enkelt och roligt. Här har jag under 15 år suttit och skapat masker med hjälp av musen och svurit dess klumpighet åt fanders.
En stor skillnad är att jag musar med högran fast jag är vänsterhänt. Pennan sitter i den hand en penna ska vara och det gör jobbet så oerhört mycket enklare.
Tack Wacom, you´ve made my life a little better!
One thought on “Hur har jag klarat mig utan i 15 år?

  1. Det var nog smart att köpa en A5 i stället. Har själv en A5 och skall nu lobba för en på jobbet också. Hade min i fyra år innan kursen Digitalbi..tills jag fattade nyttan. Nu klarar jag mig inte utan.

Kommentera

