Mitt femte högskolepoäng i hamn. YES!

Fick nu ikväll följande e-brev från Högskolan i Jönköping.

*******************************
Din uppgift är nu godkänd

Ojoj
Tycker ditt fotomontage fungerar och är bra genomfört. Väldigt ambitiöst.
Det enda jag kan peta på är att huset borde varit lite mörkare när det är natt… annars är det klockrent.

Bra jobb och verkligen ambitiöst som sagt. Hoppas alla blev glada för kortet.

MVH
Fredrik, kurslärare
*******************************

Även jag hoppas att alla ni som har fått vårt julkort i era brevlådor tycker att det är fint.

Nu återstår slutuppgiften i distansutbildningen samt en mindre utvärderingsuppgift. Vad jag ska hitta på som slutuppgift har jag i dagsläget inte en aning om. Ska fundera under julledigheten.

För de av er som läser dessa rader och inte har fått vårt julkort. Håll till godo och god jul.


Klicka på julkortet för att se det i en större och mer tydlig variant.

One thought on “Mitt femte högskolepoäng i hamn. YES!

  1. Visst är jag ond….toabilden ska sparas på ett ömt ställe och tas fram lagom till sommaren då de fyller arton. Ha en jätte skön jul ni med. Vi åker upp till Borlänge ikväll eller imorgon och är hemma hela veckan. Hoppas på snö så Jacob får fortsätta öva sina slalomfärigheter ( och jag mina…)

Kommentera

