Vad menar Hanna egentligen?

Satt och slösurfade lite innan jag gick hem för att kolla nomineringar till kvällens fotbollsgala. Såg att det fanns alternativ till Zlatan som årets anfallare. Det diskuteras tydligen andra kandidater till Guldbollen än Zlatan också. Jisses…

Av någon anledning som kanske var ett tecken hamnade jag på Umeå IK:s hemsida. Måste ha varit för att jag läste om min gamla himmelsblå hjältinna Karolina Westberg. Nå väl. Jag gick in på UIK:s hemsida (http://www.uik.se/), klickade på kategorin Truppen och sen på Karolina. Läste lite. Varför jag därefter valde att läsa vad Hanna Ljungberg hade skrivit förstår jag inte, men jag gjorde det i varje fall. Nedan är ett urklipp från hennes sida. Klicka på det för att se det i större och läsbar version.

Vad menar Hanna med ”…värma upp med pinnen”? Vill jag ha en förklaring? Nej tack, jag avstår. Hoppas att pinnen inte är med henne på Fotbollsgalan ikväll. Åtminstone inte i bild…

Kommentera

