Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 28 05 2011

Med MTC på Österlen

Efter en stunds klurande i fredags kväll fick jag så ihop mitt takräcke och framför allt min cykelhållare. Knasig instruktion där de hade blandat in alla de komponenter som bifogats i en och samma instruktion. Komponenterna var för tre olika varianter av takräcke. Ja, jag har rätt att morra åt dåliga instruktioner eftersom jag själv har arbetat med att skriva dylika sen 1987. Å andra sidan kan man också tycka att jag är dålig på att läsa instruktioner och kanske aningen trögfattad. Nå väl, cykeln lastades före 07 på morgonen idag och jag körde via Lund, där en klubbkompis plockades upp, till Piratens Rastplats strax norr om Brösarp på Österlen. Här väntade fyra timmars cykling i blandad terräng tillsammans med andra i MTC. Underbart!

(more…)

Read Full Post »

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 792 andra följare