Ajfån


Det blev en ajfån efter en hel del vånda. Jag väljer den framför en ny modell från Sony Ericsson mest för att jag med ajfån kommer att ständigt ha en riktigt bra handenhet för t.ex bildvisning för presumtiva fotokunder. Sen är ju OSX ett enligt mig helt överlägset operativsystem.

Telefonen är så snygg. Nu ska jag packa upp den och njuta av dem ljuvliga doften av ny produkt från Apple. Ja, det är en viss doft jag lovar.

Äntligen!


Det tog flera veckor, närmare bestämt 18 arbetsdagar, att få mitt mobilnummer överskrivit från min arbetsgivare till mig. Tänk att något så enkelt kan ta så lång tid. Jag är nu oerhört förvånad över att man kan gå in i en Telenorbutik och dryga fem minuter senare gå därifrån med ett fullt fungerande abonnemang. Fast det är klart, de måste ju lägga resurserna någonstans…